Reklamacje i wymiany towarów

Udzielamy wsparcia technicznego dotyczącego produktów w razie występowania problemów związanych z ich użytkowaniem. Opisz nam problem a my pomożemy Ci go rozwiązać.

WSPARCIE TECHNICZNE

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub wady technicznej wymagających serwisu zgłoś nam problem wypełniając formularz online. Poprowadzimy Cię krok po kroku przez proces reklamacyjny.

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań oferujemy Ci wymianę towaru na inny wybrany przez Ciebie produkt. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.

WYMIANA TOWARU


WSPARCIE TECHNICZNE


Możliwe przyczyny problemów pojawiających się podczas użytkowania sprzętu często nie wynikają z wady technicznej urządzenia, lecz dotyczą instrukcji postępowania w zakresie jego obsługi.
- Upewnij się, że usunąłeś wszystkie zabezpieczenie transportowe poszczególnych elementów urządzenia.
- Sprawdź ,czy wszystkie elementy urządzenia zostały umieszczone i zamocowane prawidłowo.
- Upewnij się, że wykonałeś instrukcje dotyczące pierwszego uruchomienia urządzenia.
- Sprawdź ,czy problem nadal występuje.


Lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących zwrotów


Upewnij się, czy wszystkie elementy zostały umieszczone i i zamocowane poprawnie (aż do momentu usłyszenia charakterystycznego „kliku”). Aby urządzenie działało poprawnie oznaczenia w postaci strzałek umieszczone na module z silnikiem, misie i pokrywie malaksera znajdują się w jednej linii.

Należy upewnić się czy zabezpieczenie transportowe w postaci uszczelki pojemnika na wodę zostało usunięte.

Należy upewnić się czy tzw. bezpieczniki krańcowe nie są zablokowane. Należy upewnić się czy wszystkie elementy zostały prawidłowo umieszczone i zamocowane (aż do momentu usłyszenia charakterystycznego „kliku”).


Jeśli potrzebujesz dalszych wskazówek skontaktuj się z nami.

INFOLINIA

.

12 312 52 16

WYŚLIJ EMAIL

.

sklep@mistrzkawy.pl

Jesteśmy z Wami już od bardzo dawna a naszym celem od zawsze jest to, aby klienci kupujący u nas byli w 100% zadowoleni. Oferowane przez nas produkty sprzętu AGD, który cieszą się rosnącą popularnością a my chcemy, aby nasi klienci otrzymywali od nas produkty w pełni sprawne.
Zdarzają się jednak przypadki, gdy pomimo naszych wysiłków okazuje się, że dostarczony do klienta sprzęt posiada wadę techniczną, nie działa poprawnie lub posiada inną usterkę uniemożliwiającą jego prawidłowe użytkowanie. W takiej sytuacji klient ma prawo złożyć reklamację. Gwarantujemy, że nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby proces reklamacji przebiegał na satysfakcjonującym poziomie i został zrealizowany sprawnie.

Najczęściej zadawane pytania


Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania związane z zamówionymi u nas produktami.
Wystarczy kliknąć w interesujące Cię zagadnienie z listy poniżej i pojawi się rozwinięcie wraz ze wskazówkami.


Lista najczęściej zadawanych pytań dotyczących zwrotów


Dokumenty do zakupionych produktów są generowane automatycznie i wysyłane na adres e-mail podany przez kupującego. Sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder Spam. Jeżeli nie otrzymałeś dokumentów, skontaktuj się z nami i wyślemy je ponownie.

Podstawą do złożenia reklamacji jest faktura zakupu.

W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem obsługi klienta naszego sklepu. Reklamacja uszkodzeń w transporcie może być zgłoszona u przewoźnika do 7 dni roboczych od daty otrzymania towaru.

Jeśli zauważyłeś brak jakiegoś elementu zestawu w twojej przesyłce skontaktuj się z Działem obsługi klienta naszego sklepu a niezwłocznie zamówimy i wyślemy do Ciebie brakujący element.

Rozpatrzenie reklamacji może potrwać do 14 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacji przebiegł sprawnie i abyś otrzymał od nas odpowiedź najszybciej jak to możliwe.

Na produkty dostępne w ofercie naszego sklepu udzielamy gwarancji na okres 36 miesięcy (dla firm i przedsiębiorstw na okres 12 miesięcy).

Podstawą gwarancji jest faktura zakupu.

Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru do 100 dni licząc od daty otrzymania zamówienia. Szczegółowe warunki zwrotu znajdziesz ..tutaj..

Czas na zwrot towaru liczony jest od momentu otrzymania przesyłki przez klienta.

Oferujemy darmowy zwrot poprzez paczkomaty InPost oraz kuriera DHL. Jesli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z wybranych darmowych opcji zwrotu, zawsze możesz odesłać do Nas towar na własny koszt. Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


Warunki Gwarancji


Gwarancja obejmuje wady fabryczne wykryte w ciągu okresu gwarancyjnego. Okres gwarancji zaczyna się od daty podanej w rubryce „Data sprzedaży” Wyjątek stanowią akcesoria i baterie na które udzielana jest gwarancja na okres 6 miesięcy. Labesto.pl nie jest zobowiązany do naprawy lub wymiany produktu jeśli nie zostanie przedłożony ważny dowód jego zakupu. Czas, w którym uszkodzone produkty pozostają w naprawie nie jest wliczany w okres gwarancji. Karta gwarancyjna powinna być kompletnie i czytelnie wypełniona, podpisana przez sprzedawcę i nabywcę oraz nie powinna zawierać skreśleń, poprawek itp. W przypadku wystąpienia usterki produktu, fakt ten powinien zostać zgłoszony w Dziale Pomocy Technicznej, Nr Tel.: +12 312 52 18, e-mail: sklep@labesto.pl ( czynne pon. – pt. godz 8.00 – 18.00) Zależnie od rodzaju usterki Klient zostanie poinformowany o dalszym postępowaniu serwisowym w okresie maksymalnie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. W szczególnych przypadkach z uwagi na konieczność sprowadzenia stosownych części zamiennych okres realizacji naprawy może się wydłużyć maksymalnie do 90 dni od daty dostarczenia produktu. Uszkodzony sprzęt, klient dostarcza do serwisu na własny koszt. Adres serwisu znajduje się w ostatnim punkcie warunków gwarancji. Sprzęt powinien być dostarczony w opakowaniu firmowym lub sztywnym pudełku z nienaruszonymi klapami, zabezpieczony wewnątrz odpowiednimmateriałem amortyzującym. Każdy przedmiot powinien być zawinięty osobno. Gwarancja obejmuje wyłącznie produkty użytkowane w warunkach domowych. Gwarancją nie są objęte zniszczenia mogące powstać jako rezultat niewłaściwego użytkowania, zaniedbania lub nieprzestrzegania instrukcji obsługi, podłączenia pod napięcie inne niż podane na produkcie, lub ingerencje i nieautoryzowane naprawy. Gwarancja również nie pokrywa normalnego zużycia, konserwacji lub wymiany części eksploatacyjnych oraz:
- Użycia złego rodzaju wody, zakamienienia ( proces odkamieniania musi być przeprowadzany zgodnie z instrukcją obsługi)
- uszkodzeń spowodowanych przez czynniki zewnętrzne takiej jak: zalanie cieczą, zawilgocenie, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura, działanie czynników chemicznych a także innych będących poza kontrolą Gwaranta.
- usunięcia uszkodzeń powstałych przez składniki wody, brudu lub owady w produkcie.
- uszkodzeń mechanicznych, przeciążenia produktu.
- zniszczeń powstałych na skutek nieprawidłowego napięcia zasilającego lub częstotliwości.
- wypadków takich jak, pożar, powódź, uderzenie pioruna.
- profesjonalnego lub komercyjnego użycia.
- zniszczenia części szklanych lub porcelanowych.
- wymiany części eksploatacyjnych.
- uszkodzeń powstałych w transporcie z winy jakiegokolwiek przewoźnika.
Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania w przypadku produktów z naruszoną plombą gwarancyjną oraz zniszczeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania i konserwacji, z winy złego zapakowania przez właściciela lub zniszczeń powstałych w transporcie z winy jakiegokolwiek przewoźnika. Niniejsza gwarancja w odniesieniu do towarów konsumpcyjnych nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji serwis może obciążyć klienta reklamującego kosztami diagnozy i logistyki. Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu przez Gwaranta na nowy, wolny od wad w przypadku gdy:
- w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów, a produkt nadal wykazuje wady.
- serwis stwierdził na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia.

Gwarantem jest: sklep Labesto.pl należący do: Seltis Piotr Świątkowski, 31-864 Kraków ul. Prof. Życzkowskiego 14. NIP: 735-257-55-59


Jak przebiega proces reklamacji?



1. Złóż reklamację

Przed przystąpieniem do zgłoszenia reklamacji zapoznaj się z jej warunkami.

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacji online.

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zostanie wyświetlona wiadomość wraz z linkiem, pod którym możesz śledzić przebieg reklamacji. Proces reklamacji ruczy w momencie otrzymania od Ciebie przesyłki z towarem. Dodatkowo na bieżąco poinformujemy Cię poprzez e-mail o zmianie statusu reklamacji.


Formularz online

2. Przygotuj towar do wysyłki i nadaj paczkę

Przed odesłaniem towaru należy go starannie zapakować. Najlepiej jeśli jest to oryginalne opakowanie, w którym dany towar został dostarczony.
Jeśli jednak opakowanie to uległo zniszczeniu można użyć innego zastępczego opakowania, przy czym należy pamiętać, że towar musi być odpowiednio zabezpieczony na zewnątrz jak i wewnątrz paczki, musi być zapakowany w pudełko kartonowe dodatkowo owinięte w folię stretch.
Prosimy o upewnienie się, że paczka jest dobrze zabezpieczona do transportu, ponieważ uszkodzenia powstałe w transporcie nie podlegają gwarancji i zwrot uszkodzonego towaru nie zostanie przyjęty.


Instrukcja pakowania przesyłek

3. Następnie wybierz sposób nadania przesyłki.

Poniżej polecamy jedne z najprostszych, szybkich i łatwo dostępnych opcji nadawania paczek. Po kliknięciu opcji wysyłki z tabeli zostaniesz przekierowany na stronę z instrukcjami.

Oferujemy darmowy zwrot poprzez paczkomaty InPost oraz kuriera DHL. Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z wybranych darmowych opcji zwrotu, zawsze możesz odesłać do Nas towar na własny koszt. Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Wysyłkę prosimy kierować na adres naszego magazynu:

Magazyn Labesto
Okocim ul. Św. Jana 71
32-800 Brzesko


4. Poczekaj na rozpatrzenie wniosku

Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki rusza dalsza część procesu reklamacyjnego. Odesłany produkt musi zostać zweryfikowany przez serwis. Odpowiedź od nas o sposobie rozpatrzenia reklamacji otrzymasz w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.


Platforma ODR

Jeżeli dokonujesz zakupu Towarów jako konsument, jesteś uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE.

Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Zamieszczamy link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr Informujemy jednocześnie, że skorzystanie przez nas z tego systemu rozstrzygania sporów nie jest obowiązkowe.

Wymiana Towaru


Na czym polega wymiana towaru ?


Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań oferujemy Ci wymianę towaru na inny.

Dokonując zakupu w naszym sklepie masz możliwość wymiany towaru aż do 30 dni od daty dostarczenia zamówienia.

Wymiany można dokonać na produkt w tej samej cenie lub produkt droższy z dopłatą. Warunkiem wymiany jest zwrot zamówionego produktu w stanie, w którym został dostarczony, tj. produkt nie nosi śladów eksploatacji i zawiera wszystkie elementy, z którymi został dostarczony.

1. Zgłoszenie wymiany towaru


Otwórz formularz wymiany towaru dostępny pod linkiem poniżej i wypełnij go w wersji elektronicznej.

Wydrukuj i podpisz formularz a następnie dołącz go do przesyłki razem ze zwracanym towarem.

Formularz online

2. Przygotuj towar do wysyłki i nadaj paczkę


Przed odesłaniem towaru należy go starannie zapakować. Najlepiej jeśli jest to oryginalne opakowanie, w którym dany towar został dostarczony.
Jeśli jednak opakowanie to uległo zniszczeniu można użyć innego zastępczego opakowania, przy czym należy pamiętać, że towar musi być odpowiednio zabezpieczony na zewnątrz jak i wewnątrz paczki, musi być zapakowany w pudełko kartonowe dodatkowo owinięte w folię stretch.
Prosimy o upewnienie się, że paczka jest dobrze zabezpieczona do transportu, ponieważ uszkodzenia powstałe w transporcie nie podlegają gwarancji i zwrot uszkodzonego towaru nie zostanie przyjęty.


Instrukcja pakowania przesyłek

3. Następnie wybierz sposób nadania przesyłki.

Poniżej polecamy jedne z najprostszych, szybkich i łatwo dostępnych opcji nadawania paczek. Po kliknięciu opcji wysyłki z tabeli zostaniesz przekierowany na stronę z instrukcjami.

Oferujemy darmowy zwrot poprzez paczkomaty InPost oraz kuriera DHL. Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z wybranych darmowych opcji zwrotu, zawsze możesz odesłać do Nas towar na własny koszt. Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Wysyłkę prosimy kierować na adres naszego magazynu:

Magazyn Labesto
Okocim ul. Św. Jana 71
32-800 Brzesko


4. Poczekaj na rozpatrzenie wniosku

Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki rusza dalsza część procesu. Odesłany produkt musi zostać zweryfikowany przez serwis. Nowy towar powinien zostać do ciebie zwrócony w ciągu 14 dni roboczych.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel